sagaarvidsson

typiskt

Publicerad 2013-05-04 15:18:31 i Allmänt,

Så himla otroligt typsikt mig att gå och bli sjuk nu när det är min första lediga helg på EVIGHETER! kan inte minnas när jag var ledig en hel helg senast.. och så blir jag sjuk. Yay.

var trots det och släppte ut hästarna imorse, ingen annan kunde så då är det bara att göra. Blir kvällsfodring ikväll dessutom och utsläpp imorgon igen. Ibland måste även stallägare få vara lediga ;)

Hade en sån otroligt trevlig sista april nere i Mariefred. Lite ångestfylld också pga sånt som jag inte skriver ut så här eftersom jag inte pratat med någon förutom Lina om det.. Vissa människor skulle helt enkelt inte förstå.. Men en riktigt riktigt trevlig kväll var det!! Sen den första maj fick jag äntligen (!!) träffa Eva som varit utomlands i en månad. Så grymt härligt att snacka massa skit! Hon är så härlig, Eva. När man har pratat med henne går man alltid därifrån med tio gånger så mycket energi. Helt underbart med sånna vänner!
Men i alla fall så spenderade vi sen närmare 5 timmar i skogen, med att följa s-inge leden och klättra i berg. Låter kanske inte så spännande, men det var perfekt väder, korvgrillning och riktigt fin utsikt på schemat så jag bara njöt av det! Plus att det dämpade baksmällan som låg smygande nånstans i bakhuvudet... lagom tills man skulle köra hem, då höll man sig knappt vaken istället ;)

Nej vad fan, om man skulle ta och gå ner på byn kanske och inhandla lite käk till hunden så slipper hon svälta. Nog för att hon har reserver att ta av om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela