sagaarvidsson

it's all goooood

Publicerad 2013-05-16 15:07:33 i Allmänt,

Ni vet hur det är när alla bitar börjar falla på plats av sig själv utan att man egentligen gjort något eller ändrat något? Så har det känts de senaste dagarna nu.. Tror att det här fina vädret påverkar mycket haha. Så sen när det börjar regna igen kommer jag sitta här igen och fundera på gräset på andra sidan som jag nu valt bort. Om än bara tillfälligt. Man behöver inte stänga en dörr helt, ibalnd går det att smita igenom kattluckan också.. ;)

Ska snart till stallet, funderar på om jag verkligen ska rida (jag vill men min häst behöver kanske ta det liet lugnare haha)... Det här fina vädret kommer bli min död. eller i alla fall Caspers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela