sagaarvidsson

En sån dag..

Publicerad 2013-05-29 20:13:54 i Allmänt,

Idag är en sån där dag då jag inte känt för att göra något alls. Ni vet, när man utav absolut ingen anledning alls helt enkelt inte är på topp och inte orkar göra något annat än att sova. Kroppen är tom, huvudet ekar tomt och hjärtat är tomt. Man skiter i allt. Bara för att.

Då är det extra skönt att ha två underbara hästar och världens finaste hund. Det hjälper lite grann åtminstone, när man sitter där på hästryggen och släpper fötterna ut stigbyglarna och låter hästen gå vart den vill medan man försöker att inte tänka på något alls.
Nyss hemkommen från stallet och måste säga att nu känns det iaf bättre. Hoppas att allt känns som vanligt imorgon igen.

Tränade terräng igår på Casper, gick riktigt bra! Det tråkiga är att jag inte alls får samma kick av terrängen som jag får när det går riktigt bra i banhoppning. Men Casper tycker att det är skitkul där ute så jag kommer fortsätta vara med där ute för hans skull. Bra träning, variation och bygger muskler så det är ju bara positivt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela