sagaarvidsson

vad göra.

Publicerad 2013-06-13 20:22:40 i Allmänt,

Ibland är det svårt att veta vad som är rätt och vad som är fel. Ibland känner jag dessutom att jag skiter i vilket som är vilket. Och bara gör som jag vill göra. Den här gången tror jag att det är fel, för nu handlar det ju om andras känslor också. Och för en gångs skull är jag inte lika säker som jag alltid har varit, nu är det inte svart på vitt utan någon jävla obekväm gråzon. Ibland är det svårt att veta vem man ska välja att vara lojal mot och vem man ska satsa på. När man vill två saker samtidigt. Jag ska nog helt enkelt satsa på att skita i alltihopa och bara vända ryggen till och gå åt andra hållet. Om jag kan. Och orkar. Men främst om jag kan övertala mig själv till det. jag har ju egentligen aldrig varit den som har speciellt mycket överseende med andras känslor. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela