sagaarvidsson

nothing but empty words

Publicerad 2013-06-02 00:01:39 i Allmänt,

Jag har hittat en lösning på mina problem. Tror jag. Ska man vara riktigt klyschig så kör man väl den "to get over a guy get..." ja och så kan ni resten på den meningen. Så det är väl vad jag letar efter nu haha, någon sorts förströelse är vad som krävs för att rädda en annan vänskap som jag är så rädd om just nu.

Hemkommen från stallet typ nyss, imorgon blir det stallet före jobbet istället, så drygt att komma hem i den här tiden. Och inte kunde jag ta med Disa idag heller vilket hon behöver varje dag för att hålla magen nere. Fy fan. Nåja, imorgon får hon följa med iaf.

Såg "the hangover III" igår med Elin, så sjukt bra film! Tror jag vid ett tillfälle skrattade/spottade/fräste mina chips på den stackars grabben bredvid= säkert uppskattat. Han går nog inte på bio utan stänkskydd i första taget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela