sagaarvidsson

en hästdag!

Publicerad 2013-06-27 20:21:54 i Allmänt,

Ledig dag idag. Började med att sova länge (välförtjänt), sen lite "Tillbaka till Aidensfield" med min kära mor och sedan massor med stall. Har jobbat båda hästarna, även om mest fokus låg på Emi idag. Han blev jobbad på att stå stilla lös när jag tvättar honom, i gången ute osv. Jätteduktig! Sen blev det fortsatt inridningsarbete på lina under sadel, och dessutom hängde jag på honom och till sist fick han skritta med mig på ryggen. Så otroligt duktig liten häst!!

Casper fick jobba i lina han med, men inte speciellt länge då det himlen öppnade sig. Men nöjd med honom också! Så otroligt glad över mina två pojkar, och extra glad att den lilla äntligen börjar se bra ut i kroppen!!

Ledig imorgon också och då ska jag fortsätta jobbet på lilla Emi.. Så troligt spännande process detta, får se vad det blir av honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela