sagaarvidsson

Gott nytt år!

Publicerad 2013-01-01 21:19:54 i Life,

2012 var ett händelserikt år. I januari slutade jag mitt jobb på Björnnäs där jag varit i 4 år sammanlagt och började studera till Engelska lärare. Tog med mig två unghästar hem för att hjälpa förra chefen lite. Samt att Disa och jag var hundvakt till två fina brudar.



I februari hoppade jag av skolan för att jag fortfarande längtade bort härifrån och inte kände mig riktigt klar med hästlivet och för att jag tvekade på min karriär som engelska lärare.

mars-april spenderades i jakt på nytt hästjobb tills det ultimata i Belgien dök upp, därav en flytt till Sint Truiden, Belgien, i maj.
Där spenderade jag sommaren och slutade i september.
 
Oktober spenderades hemma i Storvik hos min älskade hund, i jakt på nytt jobb. Igen. Denan gången något mer " riktigt".

November påbörjas nya jobbet på Statoil, vilket det visar sig att jag älskar och verkligen passar för. Riktigt rolig månad.

December;- Disa blir dålig, Disa blir bra, en mysig jul med familj samt jobb och inte så mycket mer.

Så i stort sett ett väldigt händelserikt år..
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela