sagaarvidsson

Fortsättningen på året

Publicerad 2013-01-01 21:25:22 i Life,

Så inför nästa år då? Jag har såklart några nyårslöften i år igen, och jag hoppas för min egna skull att jag kan hålla mig till dom den här gången.
Sen hoppas jag innerligt att mitt inre behov av att resa och se världen kommer stillas lite i år, och att jag kan spara pengar för att kunna resa år 2014.

2013 kommer gå i ett hälsosammare tecken (OM jag klarar mina mål alltså) och jag ska försöka få in ett träningspass om dagen nu. Och ett annat mål är att få in riktiga långpromenader med Disa varje dag.

Här är det första passet jag gjorde idag, för att påbörja mitt nyårslöfte.

http://www.youtube.com/watch?v=ZJ8Zdj0OPMI

Jag AVGUDAR Jillian, som man kunnat se i bl.a "Biggest Loser" och "losing it with Jillian". Tänk om man kunde få ha en personligtränare som kunde pusha på en ordentligt. Då kanske man skulle få lite resultat med. Men nu gäller det att hålla ut trots att ingen står och skriker på en, haha.

Meeeen, nu blir det kväller, upp kl 4.00 imrnbitti för att ha en stängning. Så, ett hälsosamt gott nytt år på er igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela