sagaarvidsson

3e januari 2013

Publicerad 2013-01-03 10:56:17 i Allmänt,

Idag är det dags för jobb igen, jobbar 13-20. Typiskt att det ska snöa ute nu när det är glashalt under. Blir till att köra försiktigt till Hofors.

Dagens träningspass blir ett yogapass, då jag har lite träningsvärk fortfarande och då är det skönt att mjuka upp kroppen lite :)

Dag 3 på det nya året, än så länge klarar jag mina nyårslöften utan större problem, även om godiset är svårast att klara sig utan. Men det gäller bara att fortsätta övertala sig själv att jag inte behöver det och fortsätta träna och äta rätt. Så får vi se hur det går.

Efter att ha kikat igenom bloggen från tidigare år är det ju bara att inse att mina nyårslöften troligtvis inte kommer hålla, jag ahr verkligen varit sämst på att försöka börja träna ordentligt och ännu sämre på att sluta äta godis. Men i år har jag ju motivationen till skillnad från tidigare. Vore rätt coolt om man i slutändan kunde tillhöra dom dör som svarar "Godis? Nej tack, jag är inte så förtjust i det!" haha. I wish...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela