sagaarvidsson

2a januari 2013

Publicerad 2013-01-02 18:32:10 i Allmänt,

Jobbat idag, haft riktigt kul dessutom. Gillar verkligen mitt jobb, känns som en bra plats för mig att vara på! Och det känns också som att det kommer naturligt, vilket jag aldrig hade trott egentligen.

Nyss hemkommen efter att ha varit på långpromenad med pappa och Disa i det underbara vädret. Vi gick mellan 1,5-2 mil vilket var bra för mian stackars slitna ben som lider av träningsvärk sen igår (inte bara benen som drabbats av träninsgvärk förresten.)
Men det känns bra, för då märks det att man gjort något vettigt igår. Och att träningspasset tog som det skulle. Får se hur lång tid det tar innan man är i riktig form igen nu då. Ska satsa stenhårt på det nu, blir lite yoga för den här stackars trötta kroppen senare ikväll.
Just nu vill jag bara hoppa in i en varm dusch, men känns som att klockan egentligen är lite för lite för det... Hm.

Älskar att öppna på jobbet, det gör att dagarna är så otroligt mycket längre. Varit uppe sen 4 imorse, så har hunnit med en hel del idag!
Nu duscha, sen vila lite haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela