sagaarvidsson

23e januari 2013

Publicerad 2013-01-23 10:48:23 i Allmänt,

Yay, Top Model på tv. Nyss inkommen från en 45 minuters promenad ute i solen med Disa. Jävlar vilken skillnad det är på temperaturen ute, här uppe är det rätt skönt i solen och nere vid sjön trodde jag att jag skulle förfrysa benen och näsan. Snacka om kallt!!
Härligt med sol dock!

Jobbar kväll idag, börjar 16.30. Otroligt skönt med de passen, man hinner med så mycket på dagen om man kliver upp i tid. Städade större delen av lyan igår så idag blir det fokus på resten. Börjar få en klarare bild av hur det ska se ut här när jag är klar. Blir till att rusta i vår! (och med det menar jag att pappa får rusta..)

Idag vet jag att en del folk väntar på ett resultat och beslut, och jag väntar jag med. Dock tror jag att jag är rätt så ensam med att hoppas på ett negativt besked. Jag tror det skulle styra om i grytan lite och så kanske det skulle bli lite skillnad och ordning. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela