sagaarvidsson

22a januari 2013

Publicerad 2013-01-22 21:12:38 i Allmänt,

Länge sen man skrev här, beror mest på det faktum att jag varit utan internet hemma och bara haft mobilen tillfänglig. Men nu kan jag surfa på brorsans nät igen haha.

På fredag är det äntligen lön igen, har en massa räkningar att betala men ser mest fram emot att kunna lägga undan en bra början på ett sparkapital till en ny häst. Lustigt att man ser fram emot lönen bara för att kunna lägga undan den...

Saknar stallet något grymt nu för tiden. Har ju alltid varit en hästtjej, och nu plötsligt har jag inte suttit på en hästrygg på månader. Sjukt. Känns som en del av mig saknas just nu, så det är verkligen dags att skaffa en häst igen. Nu när ekonomin tillåter det på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela