sagaarvidsson

Beslutsångest

Publicerad 2013-04-29 20:12:45 i Allmänt,

Okej, så det verkar inte vara så gigantiska fel på min bil som jag förstod trodde. Nu är frågan, köpa en ny bil ändå som är mer bensinsnål medan jag fixar felen på min nuvarande och sedan använder den som dragbil, eller alterativ 2= rusta upp bilen och satsa på att köpa ett hästsläp istället för att hyra ett vid alla träningar/tävlingar, eller alt 3= köpa en moppe att pendla med, köpa hästtransport och rusta bilen... Alternativ 3 låter lite smålockande, har ju funderat på att börja cykla till jobbet och bara använda bilen till stallet, så varför inte ha en liten moppe? inte så jävla macho kanske, men sjukt bra sätt att spara pengar på och ändå kunna ha allt det andra? Decisions decisions...

Nåväl, idag har det inte hänt mycket. Jobbat, stallet och kollat på en bil i gävle som var en stor besvikelse. Men, kanske lika bra med tanke på att jag nu är osäker på hur jag ska göra. Tror jag börjar med att kolla hur mycket det kommer gå på att ordna upp volvon så länge. Gillar ju den bilen väldigt mycket. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela