sagaarvidsson

24!

Publicerad 2013-04-28 21:45:33 i Allmänt,

Jahaja, igår fyllde man alltså 24 (!!) freaking jävla år. Fantastiskt, känner mig inte en dag över 20 ;) Stod länge framför spegeln igårmorse och letade efter gråa hår men lyckades (turligt nog) inte hitta några. Nåja, de lär väl komma så småningom. Egentligen tycker jag ju att det är vackert med grått hår, men det är ju som sagt när det hör åldern till. Så det får gärna dröja några år till.

Ser att jag inte har bloggat sen i januari och det har ju hänt lite saker sen dess, bla har man ju köpt två fina hästar!
Den ena är en liten 2-årig arab-kille e.Emiliusz-Erabea-Piber och den andra är en 6-årig kwpnvalack e.Nando-Wounter.
Här kommer en länk till Casper hos förra ägaren (den 6-åriga valacken) http://www.youtube.com/watch?v=AZfRBBPIBKA&list=UUOfKTayKmiit3MZSn-cWBGw&index=3 och en länk på lillikillen Emarat hos förra ägaren; http://www.youtube.com/watch?v=panevKthTTU


Har inte hunnit ta några egna klipp ännu men de kommer :) Har haft Emarat sen mars typ och Casper kom i torsdags.
Red honom igår och idag lite lätt, roligt att det blåser något otroligt just nu bara men han uppförde sig bra med tanke på hur ny han är. lite spänd men det komemr bli en fin häst :)
Emarat kommer ridas in i höst och jobbas på marken just nu så det är roligt att ha två projekt!

Har dessutom bokat min första riktiga solsemester på 4 år, ska bli skönt! Åker till Alanya med Hanna och lite folk från Mariefred, ska bli riktigt najs! Saknar verkligen mariefred, men är ju där nere så ofta jag kan och hälsar på :) Den enda som saknas är ju Desi, men ska försöka ta mig i kragen och åka till Sthlm (med mening och inte pga felkörning som det blivit några tillfällen nu) och hälsa på henne.

Annars har det inte hänt så mycket... Det var väl inte så stora förändringar sedan jag bloggade sist eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela