sagaarvidsson

Vad fan ska man läsa då?

Publicerad 2012-09-03 11:52:36 i Allmänt,

Fan det är redan september, vart tar tiden vägen? Strax dags att söka in till skola för vår 2013. Skitläskigt. Men som vanligt är jag jättetaggad på att plugga, bara att jag inte kan bestämma vad jag skulle vilja göra. Allt som dagarna går kommer jag på fler ämnen och inriktningar som intresserar mig, men vad man kan bli utav de i slutändan är svårare att veta. Jag skulle verkligen vilja lära mig mer om saker jag tidigare inte pluggat, bara fortsätta lära mig nya saker. men som sagt, vad blir man då i slutändan? Svårt svårt svårt. Men nu är det dags att bli vuxen som det sägs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela