sagaarvidsson

thuuuursday

Publicerad 2012-10-18 18:14:48 i Allmänt,

Varit hundvakt idag. Spännande spännande! Disa gillar när Bea och Babs är här, så hon får någopn att busa runt med.
Gick fram och tillbaka till stallet, så blev en långpromenad. Sweet, med min underbara träningsvärk efter gårdagens pass... Mina vaderf brinner kan jag tala om, men gud vad kul det var! Ordinarie tränare var borta, så vi körde väldigt mycket dans med vikter=killer!
SkitKUL :D

Annars har jag blivit beroende av Scandal och Hart of Dixie- har alltid gillat den sistnämnda men på något vis glömt bort den. Men har nu börjat kolla igen=LOVE!

Och tjaaa...nu har man världens huvudvärk, så ska sitta här och hoppas på att någon snäll människa svänger förbi med en påse godis. Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela