sagaarvidsson

Sjuk hund :/

Publicerad 2012-10-19 13:28:27 i Allmänt,

Disa var jättedålig igårkväll, var vaken i princip hela natten med henne. Tack och lov verkar hon må lite bättre idag, hon vill fortfarande inte dricka men försöker äta i alla fall. Alltid något. Man blir så löjligt orolig när ens lilla vovve blir dålig. problemet är väl egentligen att hade hon varit en häst hade det inte funnits något problem eller oro, i stort sett 99% av alla hästsjukdomar så har jag rätt och vet hur de ska hanteras. Men inte när det kommer till hundar. Men, utgick från att hon var som en häst och gav i princip samma behandling så det slutade gott i alla fall.
Får se hur hon mår senare idag, just nu ligger hon bara och sover.

Inte mycket på dagens agenda. Skulle ha varit hundvakt idag igen, men med tanke på att Disa är helt slut så var det bättre att ställa in. Så. därför borde jag sepndera dagen med att städa istället, hur kul nu det kan vara... Men det måste ju göras. Sen ikväll får vi se vad som händer, men är hon inte bättre än så här så stannar jag hemma med min lilla tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela