sagaarvidsson

Onsdag på schemat

Publicerad 2012-10-17 13:18:09 i Allmänt,

Har precis kollat på "the cold light of the day", en ny actionrulle med bl.a Bruce Willis. Alla vet ju hur mycket jag älskar honom, så kanske inte världens största överraskning att jag såg den. Tyckte den var sådär. Den var aldrig riktigt spännande, kan erkänna att jag spolade lite stundvis. Den får en 3:a av 5.

Dans på schemat idag annars, åker in till 4 och kör lite :) Ska bli riktigt roligt, jag älskar verkligen att dansa! Spenderar större delen av tiden med att garva åt mig själv i spegeln, ser så sjukt töntigt och löjligt ut när man ser hur man sjävl ser ut jämfört med läraren. Men som sagt, det ska vara kul att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela