sagaarvidsson

hösttankar 2.0

Publicerad 2012-10-14 22:42:34 i Allmänt,

Nejmen, sitter jag fortfarande här? Hur gick det till? Jag skulle ju gå ut med Disa och sen gå och sova. Men det visar sig att det är svårt att slappna av när huvudet är fullt med massa tankar. Sitter och läser en blogg som var väldigt spännande året 2009 och ibland kan jag inte låta bli att vara arg på mig själv. Ibland kastar jag bort saker och ting på ren fego, fy på mig. Varför var jag så feg förr i tiden för? Undrar lite om saker och ting alltid måste hända vid fel tillfälle här i livet, hade det varit idag hade jag kanske agerat annorlunda. Jag är ju vuxnare nu. Eller?
Eller också var det kanske aldrig meningen att det skulle fungera. Kanske hade jag reagerat lika oavsett beroende på när i livet saker händer? Nu tänker jag alltså inte bara på år 2009, utan på åren där emellan också. Fram till nu. Hur kommer det sig att man tar beslut som man vet att man kommer ångra? Kanske är det bara jag, men snart borde det väl vara dags att ta sig i kragen... Eller?

Nu snackar vi heller inte jobb. På den fronten har jag aldrig ångrat något beslut. Även om det ibland låter så. JAG vet att jag valt rätt, sen kan andra tycka vad dom vill.. kan jag ju låtsas att jag tycker i alla fall.. nej fan, solen vart är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela