sagaarvidsson

Äntligen!

Publicerad 2012-10-16 12:39:36 i Allmänt,

Underbart väder ute! Tror någon hört mina klagomål! Fasiken vad najs!
tror det blir att åka in på Core-träning i Sandviken idag, vart ju yoga igår med farmor så kan vara bra att göra något mer ansträngande idag. Nog för att yoga är nog så ansträngande när det kommer till stretch-övningarna, fan man är ju stel som en pinne. Sliter LITE på psyket när en 80-årig gammal dam bredvid kan göra vissa rörelser längre än en själv... Menmen, hon har ju gått på yoga i några år också,
det har ju inte den här stela tjejen gjort. Men det ger resultat i alla fall, är väl huvudsaken det!!

Imorgon är det dans, sen funderar jag på att prova dans med vikter på torsdag, skulle vara kul att prova på. Men vi får se, plånboken är rätt stram just nu så... Ett jobb skulle ju sitta fint ;)
Men, ska inte klaga om det nu, utan passa på att njuta av det här underbara vädret med min lilla vovve ute i skogen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela