sagaarvidsson

we can burn brighter!

Publicerad 2012-05-17 07:15:36 i Allmänt,

Det är soligt ute!!!!! YAY! Finns inget bättre än att vakna till en klarblå himmel!! Håller tummarna för att det håller sig så här idag, vädret här har en förmåga att ändras på två sekunder typ.

Lite spänd inför idag då jag ska rida Monstret. Har fått höra en hel del om hästen, men jag tänker försöka gå in i boxen helt utan fördomar. Blir så fel om man dömer ut den utan att ens ha klappat den innan. Och det är ingen idé att skapa problem innan de ens uppstått i verkliga livet direkt.

Jag hoppas att idag blir en lika bra dag som igår, tror att om jag bara får några bra dagar på raken så kommer allt bli bra! :)

Seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela