sagaarvidsson

This is the shuttle to the top of the world

Publicerad 2012-05-23 18:36:57 i Allmänt,

Jahaja, då gick det inte med M idag, han var oren så han slapp jobba! Vilken tur för honom! Kan ju dock tala om att i boxen och vägen till banan var han lugn och snäll utav bara fasen. Så igår gav resultat! :)
Ska få ett till Monster på min lista, det får bli M2 det. Ni som känner mig vet att jag sitter här och ler för mig själv, älskar dom här små karaktärerna! :)

Idag har det varit oerhört varmt och kvalmigt, jobbade sista delen av dagen i shorts o linne men skulle lika gärna kunna ha jobbat i dunjacka kändes det som. fast man ska inte klaga, det är ju varmt för fasen!!
Nu lite musik o vila kroppen som tycker att jag sovit för lite de senaste dagarna. Den är ju faktiskt sjuk!

Get up and earn your wings tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela