sagaarvidsson

Snart gått en vecka

Publicerad 2012-05-20 21:11:26 i Allmänt,

jaha ni, imorgon kväll är det exakt en vecka sedan som jag landade i Bryssel för att ta första steget mot ett nytt liv. och jag kan väl inte annat än konstatera att jag är grymt nöjd med det val jag gjort, än så länge :)

Spenderade min lediga dag med att sova länge, lyssna på härlig musik och ta en lång promenad i solen med Ida (det sköna är att ALLA är lediga samma dag!). Passade på att ta lite bilder med. Har ju trots allt gått en vecka och ni har inte fått sett hur det ser ut än. Men är man långsam så är man.

Sitter här och funderar för mig själv, läser lite bloggar från förr och jämför livet med Björnnäs.
Jäklar vilken skillnad det kan vara ibland. Men, jag måste skaffa mig en bil. Eller en moppe iaf. En cykel. Eller åtminstone lära mig hur bussarna går. Det är ju banne mig bara 400 m till busshållplatsen.. Livet är vad man gör det till. Vilket jag skulle vilja säga till ... Kan vara bra att komma ihåg att dåligt humör sprider sig om man bara går och snackar massa skit. Kan också konstatera att jag uppfattar människor, djur och situationer på mitt eget vis och inte som alla andra. Uppenbarligen ;) men gissa vem som har roligast i slutändan? HAH ;D

           

Japp, några bilder iaf. kommer väl fler allt eftersom ;)

Nä, nu ska jag fortsätta lyssna på lite Roxette, samt leta mer musik som jag glömt att jag gillar, höhö

She's got the look

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela