sagaarvidsson

Free

Publicerad 2012-05-31 12:51:36 i Allmänt,

En tjej som jobbat här innan är på besök= välbehövlig positiv energi i stallet. Jisses, vad är det med vissa? Orka gå runt och vara grinig och sura hela tiden? Nej, inte jag heller! Finns inget att vara sur över, allt flyter bra i stallet och man kan knappast klaga på hårt jobb, även om vissa dagar är mer stressiga än andra. Då vet man inte vad hårt jobb innebär. Det här stället är rena rama paradiset jämfört med andra ställen, dom skulle bara veta... Personligen föredrar jag att det är mycket att göra, så slipper man drabbas av slöhet o bara gå runt och släpa fötterna efter sig. Men, det är bara vad jag tycker.
;)

Personligen mår jag väldigt bra just nu, förutom att det vissa dagar kan vara lite ensamt, men hon som är här och hälsar på ska visa några ställen man kan hänga på på kvällarna, så det borde kunna lösas snabbt. Jag behöver edn sociala delen med, annars går jag sönder!

Now I'm free- free fallin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela