sagaarvidsson

den hästen hamnar på sagas "Wall of fame"

Publicerad 2012-05-21 12:33:36 i Allmänt,

M fick av mig 3 gånger idag. GRATTIS till honom! En plats på Hall of fame-väggen är garanterad.
jag vet inte hur jag sak gå vidare med honom, förutom att han nu kommer longeras en stund innan varje pass. Han har fått fan på att han ska få av mig, sista gången kilade han ner på knäna och då rök sadeln. Inte så lätt att sitta kvar då ;) Funderar på att byta bett med, han ska banne mig inte gå på nått med hävstångseffekt när man inte får upp huvudet på honom ens ;) men, en utmaning för mig är alltid välkommen :D

Men jag kommer fan inte ge upp. Så det så. han får ge sig innan jag ger mig. Avfallningstekniken är på topp, det är bara stövlarna som tar stryk! Så han får prova nått annat om han vill få mig att sluta.

NU lite lunch, vila upp kroppen lite (genomsvettig efter den turen haha!) och lyssna på bästaste Håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela