sagaarvidsson

Daydreaming

Publicerad 2012-03-18 13:50:53 i Allmänt,

Är precis vad jag gör just nu- för nu är valen många. Hur ska jag göra? vad vill jag? Hur kommer framtiden se ut?



Satsade på sovmorgon idag genom att ta sista promenaden med Disa sent igår, vaknade till att det var ljust ute, kände mig grymt utvilad, sträckte på mig och kollade på klockan. --07.45. Japp, det var den sovmorgonen det... Hur fasen är det möjligt? Jag kan verkligen inte sova nu för tiden, det är bara så!

Letar efter lite gamla bilder från Björnnäs-tiden men det mesta är borta iochmed den kända datorkraschen I år 2009 och den kända fenomenala datorkraschen II år 2011. Typiskt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela