sagaarvidsson

Changes

Publicerad 2012-03-12 22:37:42 i Allmänt,

London baby London! (vet att det är vegas egentligen, men nu ska jag ju faktiskt inte dit ;) )

Håller på och tappar lusten till det mesta här i livet, så för att sparka igång lite levnadskänsla och lite levnadslust har jag bestämt mig för att flytta. Igen. Till England. London. ÄNTLIGEN.

Vet att det är ett stort och drastiskt steg jag tar men jag måste, jag behöver det här! Min enda oro är min underbaraste, finaste hund, men det finns lösningar till allt här i livet bara man vill.
De som ser och träffar mig varje dag vet varför jag behöver det här, även om nu inte alla håller med eller stöttar mig i mitt beslut. För det är ett beslut jag har tagit. Gäller bara att ordna de praktiska bitarna med. Men de kommer falla på plats så småningom.

vad ska jag då göra där borta? Jo fortsätta studera såklart! Jag njuter av plugget just nu (förutom en grammatik-kurs såklart) och är hemskt sugen på att studera vidare, gärna med inriktning på det engelska språket, såsom litteratur, grammatik (jag vet att jag är störd) och gärna lite kultur också. Jag bara älskar England, har alltid gjort och kommer alltid att göra!
jag hoppas på att kunna ta någon/några resor till skottland, wales och irland också när jag ändå är där borta, ingen älskar skottland mer än mig! Är däremot inte lika sugen på att studera där, nu när jag för en gångs skull längtar bort från landet (vet att det finns städer i skottland med haha) till stadslivet med folk, fester och allt vad det innebär.

Nästa steg- nu blickar vi framåt med spänning, om ni vill följa med vill säga ;)

You and me, and me and you
Changing forever, alone or together
But in the end you will see
We'll meet again, what's meant to be will be

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela