sagaarvidsson

America's Next Top Model

Publicerad 2012-03-15 09:04:54 i Allmänt,

Gud vad jag älskar den showen! Helt fantastiskt bra, och jag avgudar Tyra Banks! Så sjukt härlig hela hon!
Nu har ju season 18 startat i USA, så jag följer det bäst jag kan. De har en rolig twist den här säsongen med the Brittish Invasion, vilket innebär att hälften av deltagarna är från the uk och jag kan inte låta bli att hålla på dom! Britter är bra mycket snyggare och har bättre personligheter än amerikanare, iaf så som jag ser det. Kan hända att jag är lite opartisk just nu dock haha!!



Sedan har jag ett problem. Välja att resa med lueberry eller EF? EF kostar mycket mer, men då är boende inkluderat... Bluieberry har fler alternativ på roliga utbildningar... what to choose?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela