sagaarvidsson

And I fly high high high

Publicerad 2012-06-10 11:35:13 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på Amy MacDonalds nya album. Gillar henne, hon har mysig röst :)

Nyvaknad, sov länge idag. hatar sånt men om det händer varje gång jag har en ledig söndag så kanske kroppen behöver det.. Tror det beror på att jag sover med gardinerna för fönstret, så då vaknar jag inte av att solen går upp vilket jag vanligen brukar göra.. Menmen, idag är det städa, diska o tvätta på listan!

hade en ritkigt trevlig kväll igår, jag och Ida var till Karolina och Beni. Saknar min hund något grymt, men Beni tar bort lite av det, han är så glad och busig som bara en labbe kan vara :)

Nä, om man skulle ta och ta tag i dagen? Soligt ute, men det ser kallt ut..

Kommentarer

Postat av: Gissa??? :D

Publicerad 2012-06-10 22:54:18

Skype skype skype skype!!!! :D :D :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela