sagaarvidsson

Se upp på vägarna

Publicerad 2012-01-13 10:32:17 i Allmänt,

Jippey, yiiiihaaa wohooo!! Nu har Saga tagit körkort!! DEN NI! Nu behöver jag inte längre be folk om skjuts, kan åka ensam på tävlingar och gud vet allt. Supersweet!!!!

Glad tjej, japp japp. Sitter här i soffan hos mamma och pappa, efter att ha tagit ett kokhett bad nu på morgonen. Hade utsläpp i stallet imorse, tog tack och lov bussen fram o tillbaka idag istället för att gå. Det är rätt kallt ute nu har jag märkt. Sen kan det kanske bero på att jag inte klär mig ordentligt, "glömmer" så lätt att det är vinter ute fortfarande ibland..Menmen, inte mycket att göra åt!

Dagen kommer förhoppningsvis spenderas med att jag åker in till Valbo och köper nya skor, för nu har jag slitit ut ytterligare ett par. Jag går alldeles för mycket för att min plånbok ska vara nöjd...

Hare hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela