sagaarvidsson

release me

Publicerad 2012-01-09 12:20:05 i Allmänt,

Nu har jag flyttat tillbaka till Storvik. Anlände igår med två stycken ur-goa unghästar och en jävla massa väskor. Det tog tid, men nu är jag här igen!

Klockan är kvart över 12 och jag har redan gått upp till stallet med Disa, släppt ut hästar, fixat stallet klart för idag, promenerat hem, badat och fixat. Näst på schemat är att gå ner och handla lite mat till lyan. Tog ju inte med mig nånting alls från Mariefred, trots att det finns hur mycket som helst kvar i frys o kyl där. Menmen, det kan jag väl bjuda dom nya tjejerna på ;)

Inte långt kvar till skolstarten, känner mig oerhört taggad vilket är gött med tanke på att jag var skoltrött typ hela gymnaiset.. Men nuuuu så!

Har svårt att vänja mig vid tanken på att bo här igen, men jag vänjer mig nog så småningom....
och då äre party!!



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-01-09 20:13:33

Fortsätt blogga! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela