sagaarvidsson

Kaaallt

Publicerad 2012-01-10 10:44:20 i Allmänt,

Nyss inkommen från stallet. Det är en ca 4 km promenad dit upp och sen ska man hem igen med. Hade morgonfodringen idag och av någon anledning har jag börjat ta lång tid på mig att mocka, fixa foder och vatten o dyl. Det är rätt skönt att slippa stressa med alla sysslorna för en gångs skull. Livet börjar kännas bra kan jag tala om! Känns som det går i rätt riktning och att det bara är några smådetaljer som ska på plats.

Hästarna verkar trivas i sitt nya hem, dem är väldigt avslappnade och ser ut att gilla läget. Känns bra det med :)

Nej, nu ska jag äta upp gröten och sen kanske hoppa i ett kort varmt bad innan det blir till att bära flyttkartonger från mamma och pappa.

Månadens punkter är följande:
*Promenad innan frukost
*Nyttig frukost, ingen tårta, glass eller godis
*Riktig lunch
*Sallad minst en gång om dagen
*Komma igång med plugget
*Fixa minst en arbetsintervju
*Träna minst 2 dagar i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela