sagaarvidsson

jobb...

Publicerad 2012-01-16 21:35:39 i Allmänt,

Just nu har jag bara en sak i åtanke: JOBB. jag måste hitta ett jobb. Med 115 kronor kvar på kontot fram till nästa lön (då jag bara får betalt för en veckas jobb och pengarna för stuider landar inte på kontot förns slutet på februari) känns det väldigt tomt just nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, men å andra sidan; om det är något jag lärt mig under mina 4 år på gården så är det att leva på absoluta minimala summa pengar. Så egentligen är jag inte orolig. Eller, jo, Men bara lite ;)

Annars händer inte mycket just nu. Jag går upp till stallet och fixar hästarna om morgnarna vilket är riktigt skönt att få gjort, och sen är det i stort sett relaxa som gäller. Börjar bli lite smått uttråkad, men jag måste försöka låta kroppen återhämta sig ordentligt nu när jag kan.

....Okej, någon som har jobb åt mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela