sagaarvidsson

If we could only have this life for one more day

Publicerad 2012-01-05 11:55:30 i Allmänt,

Nytt år! 2012! Året då jorden går under?

Nu händer det saker här, på söndag flyttar jag tillbaka upp till Storvik för att börja plugga. Efter 3½ år i Mariefred är det alltså dags. Spännande och lite läskigt på en och samma gång. Nu är det till att bli vuxen på riktigt känns det som. usch,..

Har då kommit in på Lärarutbildningen i Engelska, årsk 7-9 i Falun. Sjukt spännande ska det bli att köra igång igen, är t.om riktigt sugen på att börja plugga. Känns som det var några år sedan man var det nu.

Tar med mig 2 st unghästar hem, en 1-åring CiCiSeñor-Tornesch-Irco marco, och så en 2-åring Nintender-Sea Crest.
Riktigt najs ska det bli. Roligast ska bli att ha hästarna uppe hos Wallins, som på den gamla goa tiden. Just nu sitter jag bara och freakar ut för jag verkar inte få tag på något hö... piss.. Någon som vet någon som säljer hö i storvik-sandviken området? Gärna småbal eller löshö. Inte rundbal..

Och nu ska jag jobba... har dessutom slut på godis så det här kan bli spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela