sagaarvidsson

Vattna mig!!!

Publicerad 2012-08-16 12:33:26 i Allmänt,

Hoppat Mambo nu på morgonen, höll på att dö i solen, snacka om att sånna som jag INTE är gjorda för värme! Åtminstone inte sån här värme..PÅ tok för varmt för att jag ska kunna jobba utan att dö på plats, menmen. Dumt att klaga, det är ju fint väder i alla fall och inte regn!
Gick sådär att hoppa honom, han är duktig när han vill men vill gärna bestämma ordningen på hindren själv, vilket jag såklart inte går med på och då står vi på bakbenen eller bockar. Men vi kommer fortsätta träna på det :)

Ser fram emot att åka och handla lite mat ikväll, alla butiker var stängda igår pga helgdag i Belgien, och jag har heeelt slut på vatten, vilket känns sisådär i den här värmen. Allt jag går och tänker på är vatten (kranvattnet är drickbart här, men smakar som om man skulle ställt det i kylen med en rutten fisk i och låtit det stå i några dagar-lovar att det har samma inverkan på magen också). Så ge mig vatten för fan!
Precis inhalerat en burk Cola light (jag som hatar Cola, och ännu mer light!) så är inte alltför törstig i alla fall.
Så, nu slutpratat om vatten... Ska nu sova liten siesta innan det är dags att pallra ut arslet i värmen igen!


Jag och teddy, bild tagen av den kände hästfotografen April Visel. Finfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela