sagaarvidsson

nedräkningen har börjat

Publicerad 2012-08-09 07:14:27 i Allmänt,

Jag har hittat svenskt bröd!! I form av Wasa knäckebröd, vilket jag nu vräker i mig av. Härligt med lite svenska smaker ;)

Var ute och tränade Moona sent igårkväll och hon var verkligen kalasfin. Galoppen är inte där ännu men hon behöver nog muskla sig lite till innan jag kan räkna med den helt. Det är skönt att ha någonting att göra utomhus ibland om kvällarna med, och inte bara sitta inne.

Är det fel av mig att starta en nedräkning tills den nya tjejen kommer? Nej, det tycker jag inte. Jag gillar bara att ha saker att se fram emot. Och efter det startar nedräknigen tills jag åker hem och hämtar min hund.

SÅ, 6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela