sagaarvidsson

Most nights I don't know anymore

Publicerad 2012-08-08 12:11:06 i Allmänt,

Sånna här dagar saknar jag att ha någon att prata med. Har ingen här som jag bara kan vräka ur mig allt med. Skitjobbigt ibland. Hoppas på att nästa tjej som kommer nästa vecka är bra.
Är ju bortskämd med att jobba med folk som får mig att le när livet är jobbigt. Jag saknar verkligen mina kära vänner där hemma. Men, snart kommer min hund. Och då har jag någon att krama om när allt annat tar emot. Längtar verkligen!
Tills dess får jag lita på¨musiken att lyfta mig, nu är det Fun.-Some nights och Fun.-carry on, som spelas dygnet runt!

Some nights I wish this would all end
Cos I could need some friends for a change

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela