sagaarvidsson

Livet

Publicerad 2012-08-26 10:06:53 i Life,

Okej, här har det hänt saker. Livet tar bra snabba vändningar ibland, men den här gången var det i alla fall mitt beslut. Bor hemma i Storvik nu. Tog mitt pick och pack i fredags, och istället för att flyga hem och hämta en viss hund åker jag alltså inte tillbaka. Anledningen tänker jag inte skriva ut så här offentligt, men kan bara säga att bägaren rann över. Dock ångrar jag INGENTING, utan Belgien var en bra erfarenhet som har gjort mig starkare.

Men... Man är då tillbaka på samma ruta som i maj, men den här gången känns det okej. Ska ge fulla fan för att stanna här nu och verkligen satsa på att få en riktig utbildning och skaffa mig ett jobb så att jag kan bo här med min hund=i slutändan det enda som betyder någonting för mig.

Och så skönt ska det bli att få börja umgås med människor som faktiskt gillar mig, och som trivs i mitt sällskap och som JAG trivs med. Synd bara att ens första dagar i landet ska fortsätta med att vara sjuk, flygplansresan och väderomställningen var inte det bästa för min förkylning och hosta kan jag ju tala om. Men snart är jag nog frisk igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela