sagaarvidsson

2 ½ dag, hur lång tid kan det vara?

Publicerad 2012-08-20 18:16:55 i Allmänt,

Nu är det 2½ arbetsdsagar kvar innan jag får åka hem, vila upp mig, laddas av energi från människor jag gillar, och träffa min underbara hund! Längtar så det värker i mig!
Nya tjejen är verkligen kanon, så det kan nog bli en bra tid framöver, men just nu så är jag bara så trött! Inte hjälper det att jag är sjuk heller...

Red Sharan idag (fortfarande i lina), andra gången utomhus för oss, förra gången var i lördags och då skrittade vi bara, idag travade vi i hans dåliga varv och tog en första galopp (någonsin! om man inet räknar med hans panikspring en gång)! SÅ det är jag jävligt glad över och lite stolt med! Kul att det går bra med någonting här i livet åtminstone. Det är i alla fall skönt att veta att även om allt annat i mitt liv skiter sig så är jag fortfarande bra på en sak i alla fall. Det finns alltid där att falla tillbaka på.
Red även Moona, i lite dressyr och det gör mig så glad inombords att se hur hon utvecklas framåt så snabbt! Helt otroligt :D

Nu hoppas jag att glassbilen dyker upp idag, för jag skulle verkligen kunna behöva lite socker... cheer me up!

(varför är jag så lättpåverkad av andras humör? måste lära mig att skaka av andras piss och fortsätta le ändå.. även inombords..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela