sagaarvidsson

vad man lär sig av tv, va?

Publicerad 2011-11-12 21:31:00 i Allmänt,

"Here's the piece that you're missing--Sometimes the beauty is in the attempt"
Ohyes vad det är sant. Där fick One Tree Hill till det. Har ni tänkt på det nån gång? Det är oftast försöket som betyder något, inte alltid resultatet. Det har ialla fall jag kommit fram till och hädanefter ska jag leva därefter.

Jag har nu införskaffat den snyggaste klänningen någonsin! Får se om jag lyckas behålla den i garderoben fram till nyår eller om den råkar användas innan dess.. jag ska verkligen försöka den här gången!

Igår var jag duktig och köpte 2 st chokladkalendrar i klassisk Saga-stil. men denna gången köpte jag inte båda till mig, utan en till Desi med :D DUKTIG SAGA. Hur många tror att jag lyckas spara min fram till december?.......Ingen?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela