sagaarvidsson

O helga natt....... ;)

Publicerad 2011-11-25 10:33:11 i Allmänt,

tar en snabb paus framför datorn innan det är dags att forstätta städa, tvätta och diska. Får föräldrar på besök ikväll, så då måste det se bra ut!! Ska på riskettan på körskolan kl 14, och så hämtar dom upp mig i strängnbäs, så allt måste vara klart innan dess... menmne, det ska nog gå :)

Pontus-träningen i måndags gick LYSANDE, var lite jobbigt för vi var bara två stycken som red så det var rätt intensivt. Men kul. Och lärorikt! Provade att hoppa med längre läder än normalt, snacka om att en så liten detalj kan få en att tappa allt vad balans heter. SHIT vad svårt det var! Trodde jag skulle dö men det gick bra till slut. Ska fortsätta rida med det då och då.

Neej...om man skulle fortsätta lyssna på Peter Jöbacks julskiva och fortsätta diska. Som jag förresten inte ens gör för hand idag, utan jag plcokar ner allt till diskmaskinen i stallköket. Tough life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela