sagaarvidsson

It's gotta be you

Publicerad 2011-11-08 18:12:04 i Allmänt,

Jaha ja, då var man tillbaka. Får se för hur länge denna gången då.
Sitter här och nätshoppar, vilket borde vara förbjudet för det är så himla lätt hänt att man spenderar mer pengar än man borde... Men jag kan inte hjälpa det! Jag älskar det! Jag är beroende! Jappjappjapp

Tävlade KM i hoppning i söndags på finaste Ida, hoppade bara 90 cm och 1meter, men kunde lika gärna ha hoppat 110 cm. Enligt TDB fanns det ingen 110, men de hade en ändå. Här på Gripen rider vi efter stilbedömning, och så måste man välja innan vilken start man vill räkna resultatet på och där gjorde jag ett stort misstag. Jag valde den andra klassen, för i vanliga fall är hon alltid bäst efter att ha fått vara en gång på banan. I första klassen brukar hon stå emot som bara fan. Men inte i söndags. Då var hon klockren i den första, och lite vingligare i den andra vilket resulterade i en rivning. Hade jag räknat den första så hade vi tagit placering. Surt. Men jag är glad ändå, för jag fick riktigt bra poäng, framförallt på min teknik och hur jag rider. Känns gött att veta att det är fler än jag som tycker att jag har fått en bra sits och stadiga skänklar! All the hard work seems to be paying off!!

Annars rullar livet vidare, har en körlektion imorgonbitti som jag inte alls känner för att gå på, men jag har inget val direkt så det är bara att köra på. Fy fan.
Och för er som inte vet det har jag köpt en underbar Jämthundstik som nu är 14veckor gammal, lilltrollet Disa. 
Och så har jag klippt håret igen, vilket behvödes för det började bli slitet och färgat det. Tror färgen hette mörk-kopparguld. Jättefint, tack till Magda-världens bästa hårfrisör som fixade det till mig :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela