sagaarvidsson

Every day in every way

Publicerad 2011-11-14 14:47:39 i Allmänt,

I'll lift you up I'll never stop

Då och då händer det att jag drabbas av en bubblande känsla av att livet leker. Att livet är helt jävla underbart. och så känns det idag! Allt som oftast finns det inget konkret till varför jag mår så bra, men det är en helt underbar känsla!!!

idag har jag haft en körlektion och sen inte gjort speciellt mycket vettigt därefter, men jag är ledig och försöker spendera min lediga tid med att vara ledig och bara chilla på bästa sätt. Njuter av härlig musik och tränar Disa på "ligg" och "vacker tass". Det sista går sådär, hon har en egen variant med att sträcka fram tassen och sedan snabbt den andra. Menmen, hon är smart min vovve så det ska nog gå att lära henne!

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=rxTioo2_49Q&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela