sagaarvidsson

Tuffa nätter igen

Publicerad 2011-03-16 06:59:31 i Allmänt,

Pontus-träningen i måndags gick alldeles utmärkt! Jättenöjd med min fina häst, och även rätt nöjd med mig själv, så det säger väl det mesta?

Var ledig igår, men med tanke på att Marina fick kolik-känningar natten till tisdag var jag nere i stallet en gång i timmen, inklusive tre gånger under natten, för att se om det blev någon ändring. Vilket det såklart inte blev. Så det blev två besök av herr veterinär innan klockan var halv tio på kvällen. Då fick hon 10 liter dropp, som jag och Marjut stod där och vaktade i typ 1½ timme.. Sen nu på morgonen verkar hon tack och lov må mycket bättre! Var väldigt orolig där...

Idag kommer hovis, annars händer inte mycket. Ingen träning ikväll, tror jag ska försöka rida lite dressyr för det var ett tag sen jag trimmade lite nu... Aja, hare gött gott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela