sagaarvidsson

now who am I?

Publicerad 2011-03-01 22:42:20 i Allmänt,

okej..vilken kurs skajag välja att läsa på distans nu i sommar? "Engelska litterära verk, inr kvinnliga författare Jane Austen m.fl" eller "svenska- kreativt skrivande"? Jag är väldigt sugna på båda två, men med tanke på att jag jobbar väldigt långa dagar och det är en lång sommar, så vill jag bara läsa en... Måste bestämma mig snart...

Var då på Polishuset i Strängnäs nu under kvällen, var på ett informativt möte om hur man söker till polishögskolan. Inte för att jag tänker gå, men Hanna är sugen så jag, Desi och Linnea hakade på som lite sällskap. Plus att vi passade på att handla (jag köpte en kladdkaka för 15 spänn, o'boy och en ny foundation-- samma som jag har fast något ljusare) samt käka på donken. Var rätt skönt att bara komma bort lite.

Imorse (är att ta i, klockan var typ 2) kom det en brud och kollade på jobb. Hon jobbade inget, utan kom mest för att se hur det är och prata lite. Rätt trevlig tjej, dock lite blyg.

Och, vem är JAG att neka andra att ha det bra? om du mår bra, tycker att ditt liv är jävligt underbart så gör för guds skull det!!! jag nekar dig inget, lev livet fullt ut och njut av varje sekund för faaaan!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-03-02 10:46:20

SVENSKA KREATIVT SKRIVANDE FÖRFANENENNE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela