sagaarvidsson

Just freak out let it go

Publicerad 2011-03-03 22:16:46 i Allmänt,

Jag blir så arg på mig själv... Nu gjorde jag sådär igen när jag hoppade Pixman, red 75% av passet utmärkt och de sista 25% gick åt skogen för att jag blev osäker och slutade rida. FAN SAGA!! Jag lackar sönder på mig själv snart, blir sjukt irriterad. Jag förstör verkligen hela jävla skiten för mig själv. Och allt sitter i mitt huvud. För det gick verkligen jättebra, och vare sig Siri eller Jonas fattade varför jag inte fortsatte hoppa upp på linjerna... Men det kändes INTE bra.. Fan.

Skrittade/travade i ridhuset på Alex sen, tyckte jag var duktigt gjort av mig halv tio på kvällen. Hade inte planerat rida egentligen, men jag tyckte att jag behövde det och att han behövde det efetrsom han vilade igår och fick hoppa över skritten imorse. Så det var väl bra iaf att han fick gå lite...

Men aaaaeshc, faan vad sur jag är på mig själv ibland. Menmen. Freak out--let it go

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela