sagaarvidsson

god morron

Publicerad 2011-03-17 06:58:13 i Allmänt,

Vad gör ni på mornarna? Som man troligtvis stavar med ett g där nånstans men jag vet inte vart...
Sjölv brukar jag pendla mellan att sova tills det är en minut kvar att gå ner, eller också sätta mig framför datorn, käka lite godis och lyssna på musik.. Idag blev det sista alternativet mest lockande, mest för att det känns som jag inte gjort annat än sova (vilket är så osant som det kan bli-- jag borde vara så trött att jag sover medan jag jobbar egentligen) och då orkar jag inte lägga mig igen.

Vilken musik lyssnar ni på morgon då? själv har jag några klassisker som alltid väcker mig och det är;
 Mcfly- "falling in love", "Do Ya", eller the "Heart Never Lies". Eller om jag är RIKTIGT trött blir det "Lies", eller "Last Song".
Annars blir det Tyler Hilton "Missing You", Hanson "Get Up and GO"

Just nu är det Mcfly- Do Ya, ifall någon nu skulle orka bry sig. Men hang on, nu äre dags för joooooooooobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela