sagaarvidsson

give a little

Publicerad 2011-03-03 12:59:16 i Allmänt,

Okej, jag hade tänkt blogga om livet. Eller vad som helst. Så sökte jag fram lite musik, för vad är livet utan musik? Det är alltid en bra inspirationskälla medan man gör saker, om ni frågar mig i alla fall. Men tillbaks till historien; jag sökte bara sådär på Hanson, för de brukar ha skön relax musik som jag kan ha på ibland. Och nu klickade jag in mig på deras nya singel "Give a little". och jag kan inte sluta le! Plötsligt blev solen mycket starkare, himlen mycket blåare och den där varma känslan i magen är starkare än någonsin. JÄVLAR VILKEN SKÖN VIDEO/LÅT!!! Alltså... wow. Inte för att den är oerhört bra på något vis, utan bara själva grejen.

Nu ska jag spendera resten av lunchen med att dansa runt med utsläppt hår, vifta armarna i luften, dansa spagetti-dansen och köra upp-o-ner!

Give a little heart and soul!!

http://www.youtube.com/user/itzhanson?blend=1&ob=4

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela