sagaarvidsson

aint got nothing to share

Publicerad 2011-03-07 13:45:12 i Allmänt,

Hallå peeps.

Snabb update, dels är jag trött och dels är jag..trött. Ska sova en 20 minuter innan jag går ner o jobbar igen. Konstig vecka denna vecka, kommer en tjej från mariefred imorgon, kommer en praktikant imorgon, Bettan kommer imorgon... sen är det massa olika sm ska jobba olika dagar... så mitt huvud går på helspinn just nu... Ser framemot träningen för Ted på fredag dock, och hoppas kunna klämma in en dags träning för Marjut också. Vore grejt!

Var och handlade igår, så nu har jag frukost också. Mat har jag tills världens undergång känns det som, men inte mjölk eller yoghurt. Eller jo, nu har jag ju. Ojoj -- intresseklubben antecknar. Eller som man nu kör lite moderniserat, genom att avbryta och fråga:
-När kommer dom?
Varpå andra personen nästan garanterat svarar :
- Vilka då?!
- Dom som bryr sig..
. Classic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela