sagaarvidsson

thank god

Publicerad 2011-01-31 18:24:32 i Allmänt,

Okej, så jag har inte ridit min häst de senaste två dagarna, inte sen Ted-träningen med andra ord. Jag har varit helt slut, och egentligen är jag allra minst taggad att rida idag men nu måste han verkligen få röra på sig. Kan ju dock lägga till att han går i skritten i 45 minuter varje morgon, så han står aldrig helt efter träning. Känner mig bara väldigt otaggad att rida i ridhuset. Det blir lätt så att man hakar upp sig på svagheterna vi har och enbart tränar på dom, och i slutändan är det väldigt uttråkande. Borde träna mer på sånt vi är bra på också.. Ska försöka börja tänka på det..

Jag vill köpa lite nya rullar, börjar tröttna på de som står i hyllan, man kan bara se en film så många gånger innan man kan den utantill. Känner du att du vill bidra så är det bara att skicka en med posten :V

Gick runt och var filosofisk under intag med Anna idag, och kom fram till att jag måste nämna henne i mina memoarer utav följande anledning; Hon gav mig sin sista bit av hennes Daim-tårta. WOW. Big moment.

"Där gick vi, sida vid sida, på stigen ner mot hagarna. Vinden ven, och det började mörkna. Humöret var nere på minus och jordens undergång närmade sig sakta. Som från ingenstans vänder hon sig mot mig och säger; "Du kan få det sista av min Daim-tårta". Plötsligt spricker det upp bland molnen och solen kommer fram. Fåglarna kommer fram ur sina gömmor och börjar segla fram över himlen, kaniner och älgar, rådjur och alla andra möjliga smådjur samlas på ängarna och sjunger allsång. Ännu en gång har vi överlevt jordens undergång!"

Det är ju så sällan jag får överdriva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela